• Heaer Stationsstraat

erkend leerbedrijf

Wij zijn een SBB erkend leerbedrijf. Dat wil zeggen dat wij ervaring hebben in het begeleiden van stagiaires en dat wij contacten onderhouden met de opleidingsinstellingen.
Ook voor een stageplaats ben je bij ons aan het juiste adres.

kleurstrook
kinderenTandheelkundige behandeling van kinderen is gebaseerd op vertrouwen.
Voor de eerste controle afspraak maken wij uw kind op speelse wijze met het tandartsbezoek vertrouwd. Wij adviseren om uw kind ook mee te nemen naar onze praktijk.

prothesesDe volledige gebitsprothese en prothese op implantaten wordt door alle zorgverzekeraars vanuit de basisverzekering vergoed en mag na vijf jaar worden vervangen. Uw eigen bijdrage is 25% wat neerkomt op ca € 130,-. per kaak.

Praktijkinformatie

Tandartsenpraktijk Stationsstraat
Stationsstraat 79
7811 GS Emmen
Telefoon: 0591-653143

Openingstijden praktijk:
Maandag t/m donderdag: van 8.30 tot 12.30 uur
en van 13.30 tot 17.00 uur.
Vrijdag: van 8.00 tot 14.00 uur.
Samen met u zorgen wij voor veilige mondzorg in onze praktijk

Een goede mondgezondheid is van het grootste belang, juist nu! Daarom hebben wij een aantal extra maatregelen genomen die ervoor zorgen dat u op een veilige manier gewoon naar onze tandartspraktijk kunt blijven komen voor controles en behandelingen.

Wanneer u verkoudheidsklachten en/of koorts heeft verzoeken wij u vriendelijk om uw afspraak uit te stellen tot de klachten over zijn. U kunt bij twijfel altijd overleggen met de assistente.

Om uw bezoek aan de praktijk goed te laten verlopen vragen wij u om:
• Alleen naar de praktijk te komen (of wanneer nodig met maximaal één begeleider).
• Niet te vroeg, dus liefst vlak voor de afgesproken tijd naar binnen te komen.
• Uw handen bij binnenkomst te desinfecteren met handalcohol, er hangt een pompje bij de ingang van de praktijk.
• 1,5 meter afstand te houden in de wachtkamer.
Wij verwelkomen u met een glimlach en zorgen voor:
• Een beperkt aantal mensen in de wachtkamer.
• Aanvullende reiniging en desinfectie in de behandelkamers, dit naast alle wettelijke infectiepreventiemaatregelen die wij normaal al nemen in de tandartspraktijk.
• Extra beschermingsmiddelen in de praktijk.

Tandartsen, orthodontisten en mondhygiënisten brengen sinds 1 augustus 2020 tijdelijk een toeslag van € 4,26 per patiënt in rekening als tegemoetkoming voor de extra kosten door de corona-uitbraak.

Waarom betaal ik een toeslag?
Mondzorgverleners maken extra kosten voor beschermingsmiddelen, aanvullende hygiëne- en desinfectiemaatregelen. Allemaal om een verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Wij vertrouwen op uw begrip